Föreningens Dag arrangerades detta år den 13 juni i Folkets Park i Malmö. Vi var med och som vanligt utrustade med våra solteleskop. Men det strålade inte solsken utan regn så det blev inga observationer.
Men däremot goda möjligheter att knyta kontakter med andra föreningar och med fritidsförvaltningens ledare, inklusive fritidsdirektören Johan Hermansson.
Dessutom var det trevligt för oss själva att träffas, några nya medlemmar hjälpte till. Det lite opålitliga vädret innebar att vi fick ha information både inne och ute. Men det gick rätt bra det också.
Lokalradio var också på plats och intervjuade oss.
Nedan några bilder på hur det såg ut.




